вторник, 3 июня 2014 г.

Сьомий скрапофестиваль

Привіт! Ось і дочекалася я нарешті чергового завдаддя Скрапофестивалю від Штампів з любовью (лінь апостроф завжди вставляти, тому в мене з "любовью") Порадували дівчата чудовою акторкою Ніколь Кідман, дуже вона мені подобається і фільми з її участю чудові. Сподобалася ось ця сукня
і моя листівочка, сподіваюся схожа





Фон зробила за допомогою акварельних та акрилових фарб. Спочатку була акварель а потім додала акрилової фарби через трафарети від ножів

З нетерпінням чекаю наступні завдання Скрапофестивалю)))


6 комментариев:

  1. Классненькая! Как по-моему, фон подобран идеально!

    ОтветитьУдалить
  2. Прекрасная работа! Спасибо от Штампов с любовью!

    ОтветитьУдалить
  3. Бездоганно! Фон переданий надзвичайно точно і дуже вдало! Я ще не пробувала навіть експериментувати з фарбами і для мене це здається дуже складним.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мені дуже приємно, що робота сподобалася! А з фарбами працювати дуже цікаво, обов язково спробуй))))

      Удалить