пятница, 5 сентября 2014 г.

Патріотична листівка та невеличкий МК

Доброго ранку мої любі читачі та гості блогодомівки!Сьогодні пишу українською бо листівка в мене патріотична, зробила ще до свята Незалежності але тільки сьогодні з`явився час  її показати. Усі квіточки саморобні, фон теж саморобний за допомогою текстурної пасти та спреїв. До дня Незалежності мій улюблений магазин Скрап Юа зробив знижки на всі товари українських виробників тому в мене  значно поповнився асортимент масок, спреїв, паперу та текстурної пасти від наших виробників... залишилося  додати в добу 48 годин)))

До квіточок додала декоративні ягідки, вирубні листочки та справжні гілочки дикого маку - все трохи фарбувала акриловою фарбою.
А зараз я хочу роcказати як робла квіти, для роботи мені знадобилися такі матеріали:
1. папір для акварелі
2. олівець
3. ножиці
4. в`язальний гачок
5. стілус або зворотній бік ручки
6. м`яка поверхня
7. мікробісер
8. папір та інструмент для квілінгу
Дироколів щоб зробити квіти в мене немає, тому я сама намалювала шаблон, вирізала його та перенесла всі деталі на папір для акварелі. Мак - 4 деталі, 2 великі та 2 маленькі, соняшник -2 деталі, волошка - 8 деталей. Потім всі деталі намочила та зім`яла і залишила до повного висихання.
Деталі, що гарно висохли вирівняла та надала необхідної форми за допомогою в`язального гачка та стілуса на м`якій поверхні.
Готові деталі склеїла між собою, коли підсохли додала серединку квітки і все готово!
Щоб зробити серединку взяла смужку для квілінгу, закрутила за допомогою інструмента та посипала мікробісером.



Гарного завершення робочого тижня та вдалих вихідних.

2 комментария:

  1. Ооо, яка чудова листівочка! Фон цікавий вийшов) Обожнюю саморобні квіти, теж їх із задоволенням роблю) Маки я роблю схожим методом, а от соняхи і волошки - це для мене нове, дякую, що поділилась знаннями!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Завжди рада поділитися тим, що знаю)))

      Удалить