воскресенье, 24 декабря 2017 г.

Заявка в дизайн команду WOOD chic

Всім привіт! Сьогодні я до вас з виваженим рішенням, а саме заявкою до дизайн команди українського виробника паперу та чіпборду wood chic. Думала довго, та все таки творча особистість перемогла)))
Отже, що я особистість творча ви вже зрозуміли))) а крім цього... живу  у місті Кривий Ріг, разом з чоловіком виховуємо дев`ятирічного сина.
Скрапбукінг для мене не просто хоббі а невід`ємна частина мого життя, де я постійно вчуся чогось нового, вдосконалюю те що вмію та просто відпочиваю душею.
Цей виробник для мене новий, тому хочу спробувати відкрити для себе нові горизонти...
На данний момент працюю дизайнером у чудовій команді блогу Креативність, у минулому була дизайнером виробника чипборду та паперу Artistic Line де є чіпборд і за моїми малюнками. Вмію малювати скетчі та робити баннери до завдань...
А тепер до діла))) Мої три улюблені роботи:
листівка про осінь

листівка на весілля



ніжні листівки

 та три останні роботи:
листівка новорічна

листівка з оленем

та кулінарний альбом


На цьому все! До зустрічі та святкового настрою!!!

10 комментариев:

  1. Я тобі бажаю удачі - твої роботи варті того, щоб ти потрапила в ДК)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Нам обом удачі)))

      Удалить
    2. Вітаю тебе!!! Натхнення тобі і вільного часу для творчості)

      Удалить
    3. Наталія дуже дякую!!!

      Удалить
    4. Мої щирі вітання - твори із задоволенням!

      Удалить
  2. Аленочка, удачи!! Очень красивые работы!!

    ОтветитьУдалить
  3. Очень всё красиво! Мне особенно понравились две работы: нежные и минималистичные открытки с розами, и новогодняя с оленем. Желаю удачи в наборе!

    ОтветитьУдалить