среда, 19 марта 2014 г.

У ліфті з сусідом 5 поверх

Доброго дня мої любі читачі та гості моєї  творчої домівки! Знову вирішила покататися у ліфті, до якого я зайшла на першому поверсі і  піднялася аж до третього, де й застрягла (на цьому етапі мою роботу ніхто не зліфтив та і я своєї роботи не додавала, за що прошу пробачення у дівчини, що була після мене у списку). Перескочивши четвертий поверх я їду далі))) Цьго разу моєю сусідкою є чудова дівчина Діана з Хмельницького, гуляючи її блогом я обрала для себе ось цю роботу, магніти я ще жодного разу не робила тому  мені було в двічі цікавіше працювати))))
І мій вишневий магніт
Ось так, сподіваюсь сподобається))))
В ліфті катаємось тут

2 комментария:

  1. И я никогда не делала магнитов...Надо попробовать! Замечательный сочный оригинал и чудесный зефирный лифтинг! Спасибо, что ездите с нами в лифте! Штампи з любов'ю.

    ОтветитьУдалить