вторник, 24 марта 2015 г.

Зелена листівка

Усім привіт! Це знову я і моя зелена листівка))) Вчора чоловік забрав з пошти мою посилочку з чіпбордом від Вензелика і за один вечір в мене склалася листівочка... Вона така зелена, зелена як наша довгоочікувана весна і зроблена для участі у завданні від Вензелика



Їх чипборд дуже класний...такий біленький і  гарно виймається (хто часто використовує чипборд у своїх роботах мене зрозуміють бо інколи це доволі проблематично) думаю що це не остання моя покупка саме від цього виробника. Те що це наш український продукт теж дуже тішить)))
До скорої зустрічі в моєму віртуальному будиночку)))


2 комментария:

  1. Краса! Просто неймовірні "50 відтінків зеленого"!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую Оксана! Хотіла так пост назвати))) а потім подивилася, що практично у кожного то відтінки сірого, то синього вже у блогах є)))

      Удалить